Tuning / Eco Tuning / Performance Tuning (softuri custom in functie de preferinta clientului) — Prin mufa OBD:
– Opel 1,3 K-line /1,7dti / 1,7CDTI ec15c2 / 2,0 DTI PSG5 / 2,2 DTI PSG5– 120 euro (Astra G, Corsa C, Zafira A, Vectra B, Omega B)
– Opel 2,0 DTI / 2,2 DTI — 175 euro PSG 16 (Astra G, Zafira A, Vectra C)
– Opel 1,7 / 1,9 CDTI — 150 euro (Astra H, Vectra C, Zafira B ) mai putin Denso
– Opel 1.3 CDTI MM Can — 150 euro (Astra H, Corsa D, Meriva)
– Opel 2.0 cdti A20 xxx — 250 euro (EDC17 — Insignia, Astra J) — 300 euro (EDC17 T-Prot — Insignia, Astra J, se fac in Boot Mode)
– Opel Motorizarile aspirate si turbo pe benzina — incepand cu 150 Euro
– Opel restul de motorizari diesel care se pot face prin mufa OBD — incepand cu 200 euro
– Tuning Multi Marca — preturi incepand cu 120 euro

Tuning / Eco Tuning / Performance Tuning (softuri custom in functie de preferinta clientului) — care nu se pot face prin mufa OBD
– Aceste lucrari sunt tratate in regim special.

DPF off / EGR off / Pornire grea la cald — Prin Mufa OBD
– Anulare DPF Filtru Particule Opel 1,3 / 1,7 / 1,9 cdti — 150 euro (mai putin 1.7Denso)
– Anulare DPF / EGR Opel — 250 euro (EDC17 — Insignia, Astra J) — 300 euro (EDC17 T-Prot — Insignia, Astra J, se fac in Boot Mode)
– Anulare EGR Opel 1,7cdti / 1,9cdti / 1,3 cdti — 100 euro (mai putin 1.7 Denso)
– Rezolvare pornire la cald (cand nu intra bujiile) la y20dth PSG5 si 1.9cdti — 100 euro
– Rezolvare pornire la cald (cand nu intra bujiile) la y20dth PSG16 — 150 euro

De asemenea avem solutii la preturi competitive pentru majoritatea masinilor de pe piata, intrebati detalii!

Va oferim cresteri de putere si diverse servicii (anulare DPF, EGR, timpi bujii, etc) prin resoftarea ECU la preturi foarte accesibile — incepand de la 120 euro.

Modificarea soft-ului care comanda parametrii de functionare (injectie, turbo, rail, EGR etc.) ai masinii se face exclusiv pe baza softului original/id-ul ECU motor al masinii dupa cerintele utilizatorului (nu folosim acelasi soft la mai multe masini) .

Nu se depasesc limitele ce pot duce la o functionare defectuoasa sau o uzura prematura a componentelor supuse uzurii, castigul de putere si cuplu se va simti imediat iar consumul va scadea usor sau va ramane la fel pentru acelasi stil de condus. Raspunsul masinii va fi mai rapid, motorul va fi mai elastic in toate treptele de viteza si acceleratia va fi mai liniara.

Garantam ca softurile noastre functioneaza foarte bine in limitele suportate de motor si transmisie. De asemenea, nu genereaza erori.

Cresterile de putere sunt de pana la 30–35% in cazul motoarelor turbo, si de maxim 12% in cazul motoarelor aspirate.

Lucram cu scule profesionale si avem o vasta experienta in domeniu. Softul este modificat de MBtuning si se poate optimiza dupa dorinta clientului.

Puteti alege intre diverse tipuri de tuning Performance / Normal / Eco — noi va modificam softul asa cum doriti. Se pot resofta si masinile ce au suferit modificari hardware (intercooler, turbina sau injectoare mai performante).